23 June 2013

Penipu ditipu sama sajaaa..

Rasional kalau dengar manusia tak menipu?
Tolong jgn buad lawak hambar.
Mana-2 org yg digelar manusia menipu sesama sendiri.
Ah sedangkan manusia mudah menipu Tuhan mengapa dgn manusia lain tak buat perkara yg sama?

Nak hidup dlm dunia sekarang ni, kena biasakan hidup dikeliling penipu dan ditipu.
Kemarin, ada manusia tu cuba menambah rencah penipuan yg aku rasa sdah naik tahap masin sampai boleh mati.
Aku terlalu paham dgn cara percaturan dtambah pula terbiasa dgn rencah penipuan manusia, so i just follow the flow.
Tidak dilupakan juga, aku mendoakan keselamatan manusia tu jika dia pulang ke rumah tp tak bernyawa. Mana tahu?
Kebetulan pula, manusia tu cuba tikam aku dari belakang guna parang tp Tuhan bg aku peluang nak rasai nikmat hidup lagi.

Elok la sangat digabung , penipu berkahwin dgn ditipu. Semoga hidup penipu dgn ditipu diberkati.