29 July 2013

Mulut Sedang Bercakap

Besarkan lagi mulut kau utk mencanangkan aib aku.
Buka la selagi boleh terkangkang luas.
Moga kau bahagia atas kerja susah payah kau tu.

Seronok nmpak?

Jgn sampai kaki aku dihayun ke arah kemaluan kau.
Jgn sampai pula aku amik tugas mncanangkan aib kau.
Serius, kau antara musuh dlm kalangan musuh aku paling unggul.
Agak nya blakang aku sudah penuh coretan bangsat kau cuma aku tak sedar saja.
Alah aku tak sesuci hati mana seperti kekasih Tuhan.
Tp aku tidak pula berada sama baris dgn hati hitam kau.

Agama mana kau anuti?

Moga kau sempat berubah sbulum mati trjelir lidah. Mungkin.

Hai perempuan brdamping lelaki samdol, bercerita lah lebih byk tntang aku.
Kalo boleh brcerita sekali luar dlm baju aku.
Tak mengapa, aku tak mampu nk tutup mlut busuk kau melainkn Tuhan yg satu.



Ouh ye perempuan, terima kasih menambah nilai pahala dlm akaun aku.

Aku chau dulu.