24 September 2013

Egois

Penyakit berbahaya.
Rata-rata ramai manusia hidap penyakit ni.
Weh, aku yang tractor sambil pegang nikotin tengok langit malam pun kalah nak lawan penyakit bedebah ini.
Entah lah, waktu bayi tak ada plak aku hidap penyakit ni.
Bila dh besar tetiba wujud tanpa aku undang.
Bila dah hidap, tukar jadi ketagih.
Ibarat, kau asyik mengangkang menunggu waktu dijolok sambil bermain buah lepas banyak kali dijolok beramai-ramai. Puih..

Lepas ni, jgn pelik kalau aku lempiaskan ayat faktap yang bkan ada maksud.
Bro, jgn salahkan diri aku. Salahkan penyakit setan ni.
Dua empat jam aku telan macam macam ubat,
sampai roh aku dah nak keluar naik atas sana.
Tapi, kalau penyakit tu terrrr-buat aku mati.
Tak tahu la aku nak kata apa.

Jgn lupa, titip doa yg baik baik utk aku.