31 October 2013

Terkial-kial mencari

Apa da punya perangai,
Kemain bahagia mcm dia sorang bahagia dlm dunia ni
Kemain la menyengih sampai ke telinga
Kemain la hati berbunga bunga keluar segala spesis
Semua la manis manis belaka.

Berhenti sekejap, aku nak bercakap ni--

Bila manis bertukar pahit,
apa kau buad?
Menangis meraung,
Menganjing pada si badigol itu,
Merayu-rayu minta diampun,
Bunuh diri?

Pergi cari DIA balik setelah kau bahagia,
Ingat dulu, DIA la yg cari lalu amik kau lepas kau berjuta-juta kali dipijak lumat
Kau cari DIA bila kau susah, dpt bahagia sikit mula tolak DIA sedikit-2 sampai la makin jauh

Dah nama pun manusia kan? bila dapat, tak main la share-share kat orang lain.
Helloo.. tu nama nye kedek taik hidung masin//