21 November 2013

Dua Beza Hipokrasi //

Ada dua hipokrasi dalam dunia ni:

1. Seorang yang baik hati. Kalau boleh dia nak puaskan hati semua orang. Sayang nya, orang yg dia sayang sgt-2 dalam diam diam berpaling tadah. Dia tahu, tapi dia boleh ilek je macam tak ada apa jadi. Dia tetap dgn sikap sama mcm sebelum-2 ni.

2. Seorang yang setan. Kalau boleh semua hati orang dia nak hiris-2. Huishhh dia guna topeng bhai, jadi mana orang nampak. Orang bangsatkan dia, dia berkali kali bangsatkan orang. Dia tak main ilek ilek ni, terjerit-jerit menghina orang. Mcam aku kata, bila dia ada topeng orang lain mana nampak setan nya

Soalan nya:
Kau nak hipokrasi 1 atau hipokrasi 2??