7 February 2014

Kuno cakap

Aku rasa membara dgn apa yg dia rasa sedangkan org tak tahu dan tak rasa apa yg dia rasa sbb org tak ada dgn dia. Engko paham tak apa aku cuba jelaskan ni?

Dia seorg perempuan yg dari atas sampai bawah perfect habis sempurna Tuhan kejadiankn dia. Dia bukan malaikat jauh sekali Nabi. Engko jgn pelik laman hati dia ada kumbang sudah hinggap. Bertahun-tahun kumbang itu tak bergerak keluar hanya pusing-2 sekitar laman hati yg penuh bunga-bunga yg wangi-wangi. Gaya dia menunjukkan dia terpaling bahagia dgn adanya kumbang itu.

Aku terusyar kumbang tu nak terbang keluar dari laman hati tapi dia cepat-cepat tangkap tak nak kasi kumbang tu keluar. Dia letak lebih banyak bunga-bunga dan wangian yang lagi wangi dan mahal supaya tak nak bagi kumbang tu bosan. Kumbang tu tetap juga nak terbang keluar. Dia mulai bimbang dan menunjukkan dia menjadi perempuan lemah lembik. Shit

Jelas, apa aku sangka dulu mmg betul engko akan buad dia jadi mcm tu. Aku analisis engko seorang gigolo yg hilang teruna lepas bagi perempuan kulum batang kecik engko. Apa ni beb mana janji engko dulu? Dia munkin lupa lepas engko tabur mcm-2 benda manis tapi ingt waktu engko tabur janji pada dia aku ada sama. Engko ada jgk janji dgn aku yg engko syang dia lebih dari aku. Point sekarang nya mana? Tunggu saja lah karma@kifarah Tuhan. Tuhan straight way langsai engko.

Tak per beb, ramai lelaki nak kan engko. Aku berani jamin ah.
Beb, engko jgn ah sodih sodih. Sahabat engko ni susah fefeeling nangis nangis ni
Tak per, mcm biasa. Engko menangis kt bahu kanan aku. Aku teman engko walaupun aku tak boleh nak meleleh sama dgn engko.

Korang ingt, kawan susah senang je mesti nak nangis sama sama eh? Dah tu kalau dua dua nangis, sape nak pujuk?

Konsep aku: Lantak ah air mata tu boleh keluar atau tak, asalkan dia ada masa kita susah senang dah cukup.