29 December 2014

Stay

Umi pernah cakap pada aku:

"Stay what you are now. Don't changed. Everyday I'm dua's to ALLAH SWT, I'll say Terima kasih Ya ALLAH kerana kurniakan anak-2 yang baik yang soleh yang cerdik, anak perempuan yang soleh yang cantik yang tak pernah nak marah-2 yang mendengar kata yang rajin masak serba-serbi baik dan bla bla bla bla....."

Tapi masalah nya umi, saya ni bengap sangat. Dah tahu kene pijak banyak-2 kali tapi nak jugak pura-2 buta. Siap sedapkan hati "tak per lah mungkin ni cara balasan yang ALLAH kasi kat aku. Tak per lah"

Kau bayangkan dalam setahun ni dah berbillion kali aku sebut "tak per lah" pasal nak sedapkan hati.