19 January 2015

Awaaakkk

Awak ke mana ha? Awak tak rindu saya ke? Saya rindu awak sangat-sangat-sangat. Rasa mcm 40% je saya sedut oksigen. Saya akan dpt sedut 60% oksigen kalau tengok awak tak pun awak balas whatsapp. Awak pernah janji dengan saya nak bawa saya kemana awak pergi. Rindu awak sangat-sangat-sangat. Rindu wajah awak, mimik muka awak, marah awak, lawak awak((reti ke pun tiang lampu buad lawak)), senyum awak, mata awak, tangan awak, hidung mancung((replace kemek)) awak. Macam-macam saya rindu pasal awak. Tuhan saja tahu perasaan saya pada awak.

"Eh la, kau dah reti manja ke?"

Padahal elok sedap aku duduk terkangkang makan sembang kencang dan kasar.