12 January 2015

Well hello hello

Ada ritu sekumpulan minah ni berhenti depan aku. Seorang perempuan pergi ke depan aku.Ketua la tu.kut.Aku yang tgah sedap layan air yang tak urban, alaa air chatime je renung pelik tapi elok berhenti sama.Barangkali dia ajak aku berlawan mata. waktu tu aku berpeleseran bersama perempuan((kakak)) tanpa ada istimewa waktu tu.waktu berpeleseran je lah.

"Ni bella ke?"
"Haah, sape ni?"
"Kenal aku tak?"
"Sape?"
"Yang aku pernah serang kau dulu"
Serta merta aku teringat.Ya cilakak ni lah serang aku siap ada geng serang pasal pelancap tu kata aku nak kan dia. Pelancap tu pelancap je la. Waktu tu baru-baru lagi aku masuk menengah. Aku pandang ahli-ahli belakang nya. Ada 4.yang lagi 2 tu tak bape nak ingat.Tak penting pada aku.aku senyum tawar. sahaja.Ya waktu mcm kaku.Kakak aku sudah kedepan masuk ke gedung pakaian.aku pandang balik. perasan mereka pandang kagum atau tak percaya barangkali. Beberapa minit selepas tu aku beredar.

Dalam perjalanan:
"Kau sembang apa tadi?"
"Dia cakap la cantik.Yang pasti diorang kutuk belakang"